• Modellek








  • Bemutatkozás

    Az Ujhelyi-Autó Kft 1991-ben alakult teljes egészében magyar tulajdonú családi vállalkozásként Debrecenben.

     

    A vállalkozás tulajdonosai Ujhelyi István ügyvezető, ifj. Ujhelyi István pénzügyi-értékesítési vezető, illetve Ujhelyi Gergő műszaki vezető. A társaság megalakulása óta évről-évre eredményes üzleti éveket zárt.

     

    1997-ben az Ujhelyi-Autó Kft. kinőtte eredeti telephelyét és új területet vásárolt Debrecen központi részén. Itt alakították ki a minden igényt kielégítő, közel 1200 négyzetméteres, az uniós szabványoknak megfelelő bemutatótermet. Koncepciónk, hogy telephelyünkön minden gépkocsival kapcsolatos tevékenységet biztosítsunk ügyfeleinknek, legyen az akár új vagy használt gépkocsi vásárlása, időszakos, vagy rendkívüli karbantartása. 2004-ben épült, újabb műhelyükben a sérült/karambolos gépkocsik teljes körű kárügyintézését látják el, valamint műszaki vizsgaállomást, illetve eredetiség vizsgaállomást alakítottak ki.

     

    Az igényes környezet, és a kiváló műszaki paraméterek mellett magasan kvalifikált kollégáinkkal próbáljuk megnyerni ügyfeleinket, akik közép és felsőfokú szakirányú műszaki végzettséggel, valamint angol és német nyelvtudással rendelkeznek.

     

    „Portfóliónk átszervezésekor, egy kicsit a véletlennek is köszönhetően kerültünk kapcsolatba a LADA márkával. Meggyőződésünk, hogy a magyar piacon komoly igény mutatkozik az alacsony árfekvésű, de megbízható új gépkocsik iránt. Eddig, ha valakinek gépkocsi vásárlásra csak korlátozott pénzügyi keret állt rendelkezésére, kénytelen volt a használt gépkocsik piacán boldogulni. Ki ne döntene egy új, garanciális gépkocsi megvásárlása mellett egy hasonló árfekvésű használt, garancia nélküli autóval szemben? Véleményünk szerint minden keményen dolgozó magyar ember megérdemel egy kockázatmentes új gépkocsit. A Lada erre nyújt lehetőséget – mondja Ujhelyi István akinek természetesen saját Ladás élménye is van.

     

    „Első gépkocsim után – ami egy klasszikus kocka Wartburg volt – 1972-ben sikerült megalkudnom egy használt, bordó 1200-es Zsigulira.

     

    Azon a tavaszi napon első utam a benzinkúthoz vezetett, ahol 4 forint/liter áron tele is tankoltam a szerzeményt. Kíváncsi voltam, hogy mit tud a gép, de a nagy lapos Alföldön túl sok extrém próbaútvonal nem adódik… Gondolná az egyszeri erre látogató, viszont helybeliként tudtam, hogy az Alföldön az utak bár haladhatnának egyenesen is, mégis igen kacskaringósra veszik helyenként a figurát. Hiába, a termőföldeket nem szabad keresztül vágni…

     

    Mire kiértem a megfelelő útszakaszra leszállt a köd, de ekkor már nem volt mit tenni, irány a tesztkör. A harmadik kanyarban kiderült, hogy a Wartburggal szemben a Zsiguli alulkormányzott volt. Hirtelen túl közel került az út mellett húzódó, nem is olyan sekély árok, de szerencsém kitartott. Bár (az utólagos terepszemle szerint) öt centin múlott, de bevettem azt a bizonyos kanyart. Három évig volt hű társam az az ezerkettes. Emléke azóta is elkísér.

    
    Ваш браузер ( )устарел. Он имеет уязвимости в безопасности и может не показывать все возможности на этом и других сайтах. Узнайте, как обновить Ваш браузер
    x